wtorek, 28 maja 2013

Słowo życia

Siedem modlitewnych przystanków w ciągu dnia

"Alez własnie to, co ofiaruja poganie, demonom składaja w ofierze, a nie Bogu. Nie chciałbym, byscie mieli cos wspólnego z demonami. Nie mozecie pic z kielicha Pana i z kielicha demonów; nie mozecie zasiadac przy stole Pana i przy stole demonów."
1Kor. 10:20-21 (od 15.01.2017 do 29.01.2017)

Po wielu modlitwach i poszukiwaniach w jaki sposób zaktualizować tradycję Kościoła do teraźniejszości, proponujemy ten, już sprawdzony sposób modlitwy. 
Modlimy się 7 razy dziennie: kiedy się budzimy, potem o 9:00, 12:00, 15:00, 18:00, 21:00 i wieczorem przed pójściem spać.


„+W imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.”
„Effatha!” (Otwórz się!) „Jestem samowolny. Jestem hedonistą. Jestem krytykiem.”
„Maranatha!” (Przyjdź, Panie!) „Jezu, Jezu, Jezu, zmiłuj się nade mną!” (5x)
„Szema(Słuchaj), (swoje imię), miłuj Boga!” „Jezu, Boże mój, miłuję Cię z całego serca, z całej duszy, ze wszystkich sił! Teraz tracę swoje życie z powodu Ciebie i Ewangelii".
Słowo życia:

"Alez własnie to, co ofiaruja poganie, demonom składaja w ofierze, a nie Bogu. Nie chciałbym, byscie mieli cos wspólnego z demonami. Nie mozecie pic z kielicha Pana i z kielicha demonów; nie mozecie zasiadac przy stole Pana i przy stole demonów."(3x).
„Od tej chwili robię wszystko + w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego
.(3x). Amen.”


Jeżeli modli się wspólnota, to zamiast swojego imienia, wszyscy mogą mówić "Szema Izraelu":
"Szema Izraelu, miłuj Boga! Jezu, Boże mój, miłuję Cię z całego serca,..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz